Celá řada společností se chlubí ještě lepšími hodnoceními a referencemi https://www.seolight.cz/reference než ostatní. Existují však způsoby, jak si opatřit pěkná hodnocení, aniž by vás to zas tak moc stálo. Samozřejmě, záleží, odkud by takové reference či hodnocení měly pocházet, ale počítá se s tím, že důvěryhodné zdroje to nejsou. Pokud chcete skutečně vědět něco více o tom, jak vyzrát na hodnocení na internetu, podívejte se sem.
- Nejděte pod 3 hvězdičky
V dnešním světě špičkového marketingu za pomoci chytrých nástrojů a systémů, které zvládnou pomalu veškerou práci za uživatele se stisknutím jediného tlačítka, je opravdu velká ostuda, pokud si firma nedokáže udělat pořádek ve vlastních hodnoceních. Jen si vezměte, kdyby taková SEO agentura měla s tímhle problém – to moc pěkný obrázek o jejich službách nevykresluje, že ano? Takže pokud narazíte na podnikatele či firmu, vždycky se podívejte na jeho hodnocení a pokud je slabší než průměr, vůbec do toho nechoďte.
- Projděte si stránky referentů
Firma odkazuje na podnikatele či společnost, kterou byste rádi také využili? Podívejte se, jak se tedy vede jí. Například SEO výsledky se odhalují velice dobře. Zkuste najít ono spokojeného klienta ve vyhledávání a pokud budete s jeho umístěním na stránce výsledků spokojeni, tak určitě stejně dobrou práci odvedou i na vašem webu.
- Čtěte i negativní komentáře
Dnes se nemůžete na negativní komentáře spolehnout, mnohdy to je zhrzená konkurence či zákazník, který si představoval něco jiného. Musíte brát negativní komentáře, jak se říká, s rezervou. Ovšem mohou poskytnout obrázek alespoň o tom, co se firmě nedaří zlepšit. Například na komentářích, kde není žádná odpověď firmy, zjistíte, že firma se nestará holisticky o své PR a svou reputaci on-line, kdežto firma, která odpovídá opravdu i na špatné věci, se stará o to, aby její reputace byla co možná nejlepší a nejméně pošramocena.